Przesyłka i Ubezpieczenie
Wysyłka
Mamy w magazynie większość produktów wymienionych na stronie internetowej. Jeśli produkty są na stanie, wyślemy zamówienie w dzień roboczy, w ciągu 24 godzin roboczych od zamówienia. W razie potrzeby kontaktu z użytkownikiem lub uzyskania dodatkowych informacji w celu weryfikacji zamówienia, poinformujemy o tym w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia. W nieprzewidzianych okolicznościach, jeśli produkty są dostępne do sprzedaży na stronie internetowej, ale nie ma ich w magazynie, zamówienie nie zostanie wysłane w ciągu 24 godzin roboczych. Będziemy potrzebować 2 do 4 dodatkowych dni roboczych na uzupełnienie zapasów magazynowych o zamówione produkty. Jeśli zamówienia użytkownika nie można wysłać w ciągu 5 do 7 dni roboczych, poinformujemy o tym, wysyłając wiadomość e-mail z wyjaśnieniem oraz szacowaną datą wysyłki.
Koszt wysyłki i czas dostawy
eGlobal Central oferuje bezpłatne przesyłki lokalne – darmowe Ekonomiczne przesyłki ekspresowe na terenie całej Polski na zamówienia. W razie skorzystania z naszej bezpłatnej usługi Ekonomicznej przesyłki ekspresowej, zamówienia są normalnie dostarczane w ciągu 6 do 8 dni roboczych.
Jako wartość dodaną do naszych usług dostawczych, zapewniamy również trzy różne lokalne usługi premium do wyboru podczas procesu płatności. Dodatkowy koszt wysyłki za trzy wymienione poniżej usługi przesyłki wartościowej zostanie dodany do całkowitej kwoty zamówienia.
1. Ubezpieczona ekonomiczna przesyłka ekspresowa (dostawa w ciągu 6-8 dni roboczych2) = 2% pośredniej kwoty zamówienia
2. Priorytetowa przesyłka ekspresowa (dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych2) = 80zł(stawka stała) (nie jest w tej chwili dostępna)
3. Ubezpieczona przesyłka ekspresowa premium (dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych2) = opłata za wysyłkę priorytetową kurierem 80zł(stawka stała) + 2% pośredniej kwoty zamówienia (nie jest w tej chwili dostępna)
Prosimy pamiętać, że powyższe czasy dostawy są podane w przybliżeniu przez firmy kurierskie, dlatego nie odpowiadamy ani nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia zaistniałe po wysyłce. Opóźnienia zdarzają się czasami, ponieważ istnieje wiele nieprzewidzianych czynników w procesie wysyłki. Zapewniamy jednak, że eGlobal Central dołoży wszelkich starań, aby ograniczyć powstałe tak trudności.
* Bezpłatna dostawa jest oferowana wyłącznie, gdy całkowita kwota zamówienia wynosi przynajmniej 250zł. W przypadku zamówień nie przekraczających 250zł naliczana jest dodatkowa opłata za przesyłkę w wysokości 45zł.
** Wysyłka zamówienia do odległego regionu podlega dodatkowej opłacie za przesyłkę w wysokości 100zł, zgodnie z wymaganiami firm kurierskich. Takie koszty przesyłki będą dodane i wyświetlane jako dopłata za przesyłkę w kwocie zamówienia do zapłaty. Aby sprawdzić, czy adres dostawy leży w odległym regionie, należy kliknąć poniższe łącze:
http://raslist.dhl.com/jsp/first.jsp
http://images.fedex.com/us/services/pdf/Zipcodes_OPA_ODA.pdf
*Ramy czasowe dostawy są przedstawione wyłącznie w przybliżeniu. W przypadku nieprzewidzianych, nadzwyczajnych wydarzeń, takich jak pogoda, strajki czy lokauty, transport i kontrola celna może wystąpić opóźnienie dostawy, a www.eglobalcentral.pl nie ponosi odpowiedzialności za takie opóźnienie dostawy czy jakiekolwiek straty.
Lokalizacja przesyłki
Obecnie nasza usługa bezpłatnej wysyłki obejmuje całą Polskę.
Lekkie akcesoria
Jeśli użytkownik zakupił w osobnym zamówieniu lekkie akcesoria wymienione poniżej lub oznaczone na stronie produktu ikoną lekkich akcesoriów, niezależnie od ich wielkości i wagi, będą one nadane poleconym listem lotniczym i podlegają dodatkowej opłacie w wysokości 45zł. Przesyłka może normalnie potrwać 10-15 dni. Jednakże do zamówienia będzie miała zastosowanie przesyłka kurierska, jeśli zawiera ono przynajmniej jeden produkt inny niż lekkie akcesoria.
Ochraniacz ekranu LCD | Karty pamięci (i adaptery) | Dyfuzory fotograficzne do lamp |
Miękkie torby, pokrowce i woreczki do aparatów kompaktowych | Rozszerzona karta gwarancji | Adaptery do obiektywów |
Akumulator, uchwyt do akumulatora, ładowarka do akumulatora | Filtry | Opaska do fitnessu |
Osłona obiektywu, pokrywa obiektywu, pokrowce na obiektywy | Zdalnie sterowany przełącznik i zdalny pilot | Odbiornik GPS i jednostka GPS |
Pierścień mocujący do trójnogu | Papier fotograficzny | Obudowa wodoszczelna i podwodna (DiCAPac) |
Kabel (HDMI ,USB) | Pasek do aparatu | Akcesoria czyszczące (zestaw, ściereczka, ołówek i dmuchawa) |
Czytnik kart | Trójnóg (elastyczny/ uniwersalny / trójnóg JOBY) | Zestaw słuchawkowy Bluetooth |
Napęd USB (Seigo, Buffalo) | Urządzenia wejściowe (mysz), oprogramowanie | Routery kieszonkowe |
Akcesoria do telefonów komórkowych (pokrowiec, torba, ochraniacz) | Akcesoria do tabletów (pokrowiec, rysik, ochraniacz) | Zegarki |
Odpowiedzialność kuriera |
W przypadku zamówień nadanych bezpłatną przesyłką podstawową (bezpłatna ekonomiczna przesyłka ekspresowa), firmy kurierskie obejmują gwarancją wyłącznie fizyczną utratę lub uszkodzenie towarów podczas transportu* z zastrzeżeniem górnej granicy odpowiedzialności określonej w regulaminach ich usług. Odpowiedzialność taka wygasa z chwilą dostarczenia towarów do określonego miejsca dostawy. eGlobal Central nie ponosi odpowiedzialności za wymienione wyżej zobowiązania czy spory wynikłe w związku z dostawą towarów. Niemniej dołożymy wszelkich starań, aby pomóc użytkownikowi w razie potrzeby kontaktu z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy.
*Jeśli użytkownik otrzyma uszkodzoną lub naruszoną przesyłkę, musi nas o tym poinformować w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru. Po tym czasie uznajemy, że przesyłka dotarła do użytkownika w dobrym stanie i w związku z tym z przykrością odrzucimy roszczenia zgłoszone po tym terminie.
Ubezpieczenie
W przypadku zamówień dostarczanych ubezpieczoną paczką ekonomiczną lub ubezpieczoną paczką priorytetową, eGlobal w pełni zrekompensuje wszelkie fizyczne defekty towaru powstałe podczas transportu lub jego zagubienie.
Spełnione muszą zostać poniższe warunki, by można było ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę, jeśli podejrzewasz, że Twoja przesyłka została zagubiona:
1) Zgłoszenie żądania zwrotu/wymiany (poprzez czat, e-mail lub system zgłaszania) w ciągu 10 dni* od otrzymania kodu śledzącego
2) Odpowiedni dowód lub potwierdzenie od kuriera o zagubieniu lub fizycznym uszkodzeniu produktu otrzymanego od kuriera lub innej powiązanej strony
* W przypadku zgłoszeń po 10 dniach kalendarzowych od otrzymania numeru śledzącego nie dajemy 100% gwarancji, że kurier będzie mógł sprawdzić status Twojej przesyłki.
Spełnione muszą zostać poniższe warunki, by można było ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę uszkodzonego produktu:
1) Zgłoszenie żądania zwrotu/wymiany (poprzez czat, e-mail lub system zgłaszania) w ciągu 48 godzin od otrzymania towaru* oraz dołączenie zdjęć paczki, zarówno części wewnętrznej jak i zewnętrznej, torby kuriera, folii bąbelkowej oraz samego produktu
2) Odpowiedni dowód lub potwierdzenie od kuriera o zagubieniu lub fizycznym uszkodzeniu produktu otrzymanego od kuriera lub innej powiązanej strony
* Po 48 godzinach od otrzymania produktu uznamy, że towar dotarł do Ciebie w dobrym stanie i informujemy, że nie uwzględnimy żądań zwrotu lub wymiany.
Ograniczenia dotyczące skrytek pocztowych i adresów specjalnych
Przepraszamy, ale w chwili obecnej NIE realizujemy wysyłek do skrytek pocztowych, skrytek na paczki, hoteli/moteli (chyba, że są Państwo ich pracownikami) ani adresów punktów spedycyjnych.
Sposoby Płatności