najczęściej odwiedzanych: JBL Charge 3, Samsung Galaxy S7, JBL Extreme, Huawei P9 LiteCasio G-Shock, Nikon D7200

METODA RMA

Aby świadczyć Ci lepsze, jak również najszybsze i niezawodne usługi jako naszemu cennemu klientowi opracowaliśmy nowy system Organizacji zwrotu materiałów (Return Material Arrangement; RMA) celem zapewnienia najszybszej możliwej odpowiedzi.

Przed skorzystaniem z usługi RMA należy zapoznać się z naszymi Warunkami użytkowania, gdzie opisujemy nasze Zasady gwarancji oraz Zasady anulowania i zwrotów.
 

W celu założenia nowej sprawy RMA postępuj zgodnie z opisanymi poniżej krokami:

 

Utwórz nową sprawę RMA & Sprawdź status sprawy RMA

Krok 1: Kliknij sesję Centrum RMA w „Moim koncie”

 

Krok 2: Utwórz nową sprawę RMA

Twoje informacje klienta zostaną automatycznie wygenerowane, chyba że podałeś nieprawidłowy numer zamówienia lub nazwisko. Musisz jedynie wypełnić wymagane informacje podczas sesji „Informacje o zwrocie”. Im więcej dokładnych informacji podasz, tym szybciej i prościej przetworzony zostanie zwrot.

 

Krok 3: Podaj nr sprawy i jej kontaktowy adres e-mail

 

Krok 4: Sprawdź status

 
 
 
Ładuję...