METODA RMA
Aby świadczyć Ci lepsze, jak również najszybsze i niezawodne usługi jako naszemu cennemu klientowi opracowaliśmy nowy system Organizacji zwrotu materiałów (Return Material Arrangement; RMA) celem zapewnienia najszybszej możliwej odpowiedzi.
Przed skorzystaniem z usługi RMA należy zapoznać się z naszymi Warunkami użytkowania, gdzie opisujemy nasze Zasady gwarancji oraz Zasady anulowania i zwrotów.
W celu założenia nowej sprawy RMA postępuj zgodnie z opisanymi poniżej krokami:
Utwórz nową sprawę RMA & Sprawdź status sprawy RMA
Krok 1: Kliknij sesję Centrum RMA w „Moim koncie”
Krok 2: Utwórz nową sprawę RMA
Twoje informacje klienta zostaną automatycznie wygenerowane, chyba że podałeś nieprawidłowy numer zamówienia lub nazwisko. Musisz jedynie wypełnić wymagane informacje podczas sesji „Informacje o zwrocie”. Im więcej dokładnych informacji podasz, tym szybciej i prościej przetworzony zostanie zwrot.
Krok 3: Podaj nr sprawy i jej kontaktowy adres e-mail
Krok 4: Sprawdź status
Sposoby Płatności